Доставка по Україні
1. Адресна доставка з використанням кур’єрської служби “Нова Пошта”
Здійснюється по всій території України. Вартість кур’єрської доставки становить 200 грн. Відправка замовлень відбувається щоденно з 15:30 до 18:00. Термін доставки замовлень сервісом “Нова Пошта” складає 1-3 дні. Важливо! Доставка замовлень до Нової Пошти може відбуватися шляхом забору товару нею самостійно зі складу Brandpark у м. Київ та вартує 35 грн за 1 замовлення, вартість забору включається в загальну вартість доставки замовлення та сплачується клієнтом!
2. Доставка у відділення поштової служби “Нова Пошта”
Здійснюється по всій території України. Вартість доставки залежить від габаритів товару, орієнтовно становить 110 грн. Відправка замовлень відбувається щоденно з 15:30 до 18:00. Термін доставки замовлень сервісом “Нова Пошта” складає 1-3 дні. Важливо! Доставка замовлень до Нової Пошти може відбуватися шляхом забору товару нею самостійно зі складу Brandpark у м. Київ та вартує 35 грн за 1 замовлення, вартість забору включається в загальну вартість доставки замовлення та сплачується клієнтом!
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його отримання, перевірити комплектність та стан товару. Відстежити замовлення за номером декларації можливо на сайті служби “Нова Пошта” https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку “Нова Пошта”.
Товари з наявності відправляємо після повної оплати або передоплати 10% від вартості товару.
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії. Зверніть увагу, якщо ви вказали послугу «накладеного платежу» – перевізник стягує додаткову комісію.
Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв’яжіться з контактним центром “Нової пошти” за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про вашу посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження “Нової пошти”, що доступний на їхньому офіційному сайті – https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів “Нової пошти” за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.
Якщо отриманий товар не підійшов – доставка по Україні оплачується за тарифами поштової служби враховуючи вартість доставки до міста отримувача і повернення назад.
Акційні товари обміну та поверненню не підлягають.
Самовивіз з магазину у м.Київ
Самовивіз з магазину можна здійснити за адресою: м. Київ, Броварський проспект 29 — безкоштовно. За умови наявності товару в нашому шоурумі та попереднього резервування!
Просимо повідомити заздалегідь про свій візит!
Наші менеджери перевірять наявність товару у шоурумі. Якщо товар відсутній, для переміщення його зі складу, може знадобитися 2-3 робочі дні.
Магазин працює як шоурум та СТО для мотоциклів BMW.
Будемо раді бачити Вас у BRANDPARK за адресою: м. Київ, Броварський проспект 29
Доставка товарів під замовлення
Товари зі складу в Європі, будуть доставлені протягом 2-4 тижнів.
Товари зі складу у США, будуть доставлені протягом 3-6 тижнів.
Звертаємо Вашу увагу, що вказані терміни доставки є орієнтовними. На них можуть впливати робота міжнародних служб доставки та загальна ситуація в країні. Наша команда докладає усіх зусиль для того, аби прискорити процес доставки.
Послуга індивідуальної доставки товарів
Доставляємо товари з відомих Мото сайтів з усього світу. Наша компанія може допомогти Вам доставити в Україну бажаний товар, який не представлений у нашому каталозі.
Індивідуальні замовлення товарів з доставкою з Європи чи США обміну та поверненню не підлягають.